4 Ağustos 2019 Pazar

Londra'da Ne Yenir? Londra'da Yeme İçme Rehberi

Londra'da ne yenir sorusunun karşılığı maalesef ki vazgeçilemeyecek ve muhteşem lezzetli yemekler değil. Çünkü İngilizler'in kendine has çok özel yemekleri yok. Bu yazıda benim de yediğim ve beğendiğim yerlerden bahsedeceğim.


Smack Lobster Roll'da ıstakozlu sandviç yiyebilirsiniz. Bir içecek ve ıstakozlu sandviç 20 Pound civarıydı sanırım. 


Poppies Fish and Chips'te İngilizler'in klasik fish and chips adını verdikleri balık ve patates kızartmasını yiyebilirsiniz. Mezgit veya morina balığından yapılmış olanı var. Garsonların neredeyse tamamı Türk. Ortam güzel. Bence fish and chips konusunda diğer yerlere göre daha iyi. Bir tabak fish and chips 14 Pound civarı.




Golden Union Fish Bar, aynı Poppies gibi fish and chips yapıyor. Ama Poppies'inki bence bir tık daha güzel. Golden Union'da havalandırmadan kaynaklı üstünüz biraz kızartma kokabiliyor. 


Franco Manca, birçok yerde şubesi olan bir pizzacı. Gerçek İtalyan pizzasına oldukça yakın lezzette pizzalar yapıyorlar. 

Tacos El Pastor, Borough market'in hemen yanında, porsiyonları inanılmaz küçük ve pahalı bir Meksika restaurantı. Çok tavsiye etmiyorum açıkçası. 


Pret a Manger, adım başı şubesi olan bir zincir. Ayaküstü sandviç, salat vs. yemek için ya da kahve içmek için tercih edilebilir. 

Wasabi Sushi&Bento, sushi sevenler için tercih edilebilir bir yer. Benim çok fazla bir merakım olmadığından, sadece 2 çeşit denedim. 



Nordic Bakery, İngilizler'in meşhur cinnamon bun adı verilen tatlı hamur işini güzel yapan, kahve de içbileceğiniz güzel bir yer. Bu arada vişneli keki de harika. 

Gail's Bakery, çok güzel bir pastane. Yediğim herşeyi gerçekten çok beğendim. Pecan fıstıklı brownie denedim. 


Milk Train, Covent Garden civarında dondurma yiyebileceğiniz bir yer. Benim internette görüp, merak ettğim için etrafında bulut gibi pamuk şekeri sardıkları dondurma yedim. Ama çok akışkan ve heryeriniz batıyor yerken. 


Brewmaster, bira içip, birşeyler atıştırabileceğiniz hoş bir yer. 


The Anchor: Thames Nehri kıyısında bulunan hem yemek hem de birşeyler içebileceğiniz hoş bir yer. Ben İngilizler'in ünlü Pim's adı verilen kokteylini denedim. Tatlı bir kokteyl, ben beğendim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder