28 Mayıs 2016 Cumartesi

Kurdele Kesimi

Blogum Kurdelesini an itibariyle kesiyorum. Annem sürekli olarak herkes blog açıyor, bi şeyler yazıyor, sen niye yazmıyorsun diyordu. Ben de o yoğun ısrarlara dayanamayıp, en sonunda  bi şeyler yazayım dedim. 

Efendim, bendeniz, yalnız gezmeyi çok severim. Malum haftanın 5 günü sabahtan akşama durdurak bilmeden çalışınca insan arada azıcık da olsa kafa dinlemek istiyor. Şu anda yurtdışı gezilerim sadece Avrupa'ya. Yılda en az 2 defa yurtdışına çıkmaya çalışıyorum.

Gelelim ilk yurtdışına çıkışıma...

İlk kez 2010 yılında Almanya'ya gittim, iş sebebiyle. Ondan önce de uçağa bile binmiş bir insan değildim. Zaten uçağa binip gittik ama uçakla dönmek kısmet olmadı. NEDEN? Çünkü İzlanda'da hala adını bile söyleyemediğim "Eyjafjallajökull" yanardağı patladığı için otobüsle dönmek zorunda kaldık. Kaç saatte? 50. Üzerinden 6 yıl geçti, hala dönüp dönüp bunu konuşuruz. Ondan sonra da iş seyahatleri arka arkaya geldi. 

Her yurtdışına çıkmadan önce internetten blogları okuyup, kendime program yaparım. Çoğunlukla da çok faydasını görürüm.  Bundan sonra gezdiğim, gördüğüm yerleri paylaşmaya çalışacağım. Umarım faydası olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder